dinsdag 12 oktober 2010

Studio Stik smult...

Vanavond een eerste maal Studio Stik!!!! Yoehoe!!!!! En dat vieren we met taart. Vanavond zullen alle deelnemers van Studio Stik smullen van deze heerlijke (hopelijk toch, want 'k heb hem nog niet geproefd) chocoladetaart. Voor de gelegenheid een beetje gepimpt :-)


Maar één zou een beetje te weinig zijn, het inschrijversaantal werd - zoals voorspeld door enkelen -  overschreden. Dus de andere twee Studio-Stik-stitch bitches maken er ook elk eentje.
Foto's van onze naaiavonturen volgen...

7 opmerkingen:

Unknown zei

Als dat diezelfde taart is die ik eens heb mogen proeven, dan is ze heerlijk. x

Oon zei

Studio stik stitch bitches, dat is een hele mond vol. Maar de taart ziet er heel lekker uit, nog extra lekker in gepimpte versie.
Veel plezier!

lots of lili zei

Alle taarten en muffins waren heerlijk, maar de avond was nog beter. Het was fijn, gezellig en de wasknijperzakjes bij velen een feit: mooie stofjes, schone toile cirée, af en toe gezucht bij de biais, maar de wasknijpers in het Brugse en een paar in het Gentse) hebben vanaf nu een plaatsje.
Merci dames voor de avond (ik denk dat ik hier ook een beetje in Inge's en Evi's naam mag spreken, niet?)... en tot op de 14e december hé.
Meer info op http://www.studiostik.be

Juliette zei

De taart was héérlijk en de avond inderdaad super gezellig! Mijn wasknijperzakje is al in gebruik :) Zeker tot in december!
Groetjes,
Julie.

Koekepeertje zei

't Was een gezellige, geslaagde avond dames!

Marieke zei

't was echt een gezellige avond! Ook mijn zakske is al in gebruik! Bedankt voor de goeie uitlegen en zorg (mjamjam)! Tot in december

Unknown zei

Beste dames, ik vond het heel plezant! Op naar de volgende avond.

zoen - Fien