vrijdag 12 november 2010

Bloemenbomma-tas

Manlief was er niet over te spreken toen ik hem af had, mijn bomma-tasje. Of beter: bloemenbomma-tas. Zo noemde hij het "help, zo'n bommastofje".
Toen ik het stofje vond in de kringwinkel was ik reuzeblij met mijn vondst en ik wist... daar maak ik ooit een leuk tasje van. Dit is het geworden, simpel en makkelijk om al mijn spulletjes op weg naar het werk in op te bergen.



Een ritsje vooraan en een rits binnenin maakt het nog wat handiger om alle sleutels en ander stuff in weg te stoppen.

6 opmerkingen:

Vero zei

ik vind het een zalig bommatasje!!!

lots of lili zei

Merci Vero :-)

Rendier zei

Groot gelijk pieter. Sefens begint elke hier ook mee. Korneel

Rendier zei

Goe gedaan leonie. Ik vind het een zalig tasje, wat de venten ook mogen zeggen...

lots of lili zei

hihihihi!!
@ Korneel: aangezien je blijkbaar al op naaiblogs zit. Elke en ik kunnen je anders de beginselen van een naaimachine aanleren. Kun je ook een blog beginnen... met mannentasjes voor de metroseksueel :-).

Lien3005 zei

mooi gedaan, kzou zelfs nog niet weten hoe eraan te beginnen.
Echt mooi!!!