donderdag 9 december 2010

Het begin... van een warme winter.

Ik heb het lang genoeg uitgesteld. Gewoon wol kopen en eraan beginnen. Ik wou al zo lang eens mijn eigen sjaal breien en dan nog 't liefst een gele, okergeel. Dus dit is het begin.

Kijk die breinaalden eens!


Welke sjaal het wordt, weet ik nog niet. Nu, veel keus heb ik niet, want enkel rechts en averechts breien behoren tot mijn brei-skills. En ergens een ajoursteekje tussenin. Dus ik zal het simpel moeten houden, vrees ik.
Het is ondertussen een jaartje geleden dat ik nog iets breide. In de winkel moest ik zelfs vragen, hoe ik weer moest opzetten. Hum. Maar kijk, ik zette gisterenavond ondertussen een rijtje van 24 steken op, nu de rest nog. Het wordt een lange, lange, lange sjaal :-).

2 opmerkingen:

Hanne zei

Als je naar de blog van Naais surft, vind je een patroon van een leuke sjaal. Ik ben er zelf ook aan begonnen. In het begin heb ik effe gevloekt, maar eens je bezig bent, kan je niet meer stoppen.

lots of lili zei

@ Hanne: merci voor de tip. Ik ga direct eens kijken.