vrijdag 17 december 2010

Hier ben ik nu echt eens content van...




Deze toilettasjes maakte ik een aantal weken geleden. Eindelijk vond ik de tijd om ze op mijn blogje te tonen. En 'k ben echt tevreden. Had nog nooit zo'n ritstasjes gemaakt met wat rimpeling (of hoe je het ook noemt), maar 't is gelukt. Mijn schoonzus vroeg vorige week om een make-uptasje te maken voor haar. Ze kan al kiezen zie. Tenzij ze de stofjeskeuze niet goed vindt, maar dan maak ik wel nieuwe :-).
Ik wordt er zowaar vrolijk van, hihihihi.

3 opmerkingen:

Vero zei

oooooh ik ben opslag er verliefd op!!!! Heb je een patroontje gebruikt?

lots of lili zei

Hey Vero,

Ik vond nergens een patroon voor wat ik in gedachten had. Dus heb ik zelf een patroontje uitgetekend. Eigenlijk was het vrij simpel hoor. Je hebt het idee van een ritstasje, daarbij denk je nog een extra bovenstukje, afmetingen aanpassen en rimpelen. Maar ik zet het volgende week eens op mijn blog.

Vero zei

super!!!!! een basis ritszakje heb ik nu volledig onder de knie, dankzij studio stik :-)