vrijdag 23 december 2011

eindelijk eens een hoodie...

Reeds beroemd en berucht in blogland: de hoodie van Heidi & Finn. Een goeie maand geleden toverde ik een testhoodie voor Studio Stik vanonder'tmachien. En wat bleek... een schot in de roos. Zo'n simpel patroon en zo leuk om aan te zien. 




Enkel de boordband viel wat te groot uit bij de hoodie en hij hangt er omgekeerd aan. Zie maar op de foto, de kleuren matchen niet. Maar soit, Finn heeft er alvast niets van gemerkt.


Stof: streepjestof is een nicky velours die ik een aantal jaar geleden in de kringloop kocht en eindelijk eens vanonder 't stof werd gehaald.
Voor de binnenkant gebruikte ik rode badstof, maar in 't vervolg zou ik dit niet meer aanraden. Te weinig rek... Maar soit, 't was dan ook een testmodelletje hé.

4 opmerkingen:

Oon zei

Voor een testmodelletje mag het er in elk geval zijn! Die nicky ziet er ongelofelijk zacht uit. Straks maak ik mezelf er ook nog een.

Kreatita T zei

Voor een testmodelletje ziet het er alvast super uit!

lots of lili zei

En 't ziet ernaaruit dat ik nog veel meer modelletjes zal mogen maken. Want Finn heeft een voorliefde ontwikkelt voor kaptruien en wil niets anders meer dragen.

JoChapeau zei

De beroemde hoodie met nicky velours, dat is nu eens een super idee !!! Ik denk dat ik dat ooit eens pik ...