zondag 5 mei 2013

De jacob-zomerversie

Een jacob zonder lange pijpen.

Een jacob gemaakt uit een kringloopstofje.

Een jacob met opgestikte zakken van voren...

... en opgestikte zakken langs achter.

Een jacob met rekker, zonder rits.

Een jacob met hier en daar een paspeltje.

Een jacob met - ik geeft het toe - mislukte knoopsgaten aan de achterzakken.

Maar vooral...

... een blije zoon.









En de vraag: mag ik mijn broek morgen aan doen voor school?

Maar natuurlijk schat!!!! 

Patroon: Jacob 






2 opmerkingen:

Oon zei

Cute! Hier staat er ook eentje op de planning, maar de goesting ontbreekt momenteel. In de zon liggen is precies toch nog aantrekkelijker :)

lots of lili zei

Ewel, met dit zonneweertje begint de goesting van mij juist terug te komen. In de winter lig ik altijd stil om de een of andere reden. Ik kruip dan blijkbaar liever onder mijn fleecedekentje in de zetel.

En 't werd voor mij weer eens tijd om mijn blog nieuw leven in te blazen ;-).